Sabtu, 22 Ogos 2009

Dr.Amilia - Family Outdoor Potraiture

amilia 1 copy

Alhamdulillah!!! Berpuasa lagi kita pada tahun ni..jadi, aku nak ucapakan selamat berpuasa pada seluruh umat islam di dunia ini..semoga ramadhan tahun ini, akan memberi kemakmuran dan barakhah dalam hidup kita. Lama tak masukkan entry??? erm..pasal nie gak, aku nak berterima kasih pada korang yang sudi menjengah blog aku nie, pada kawan-kawan seperjuangan, dan kepada rakyat malaysia amnya kerana 1-2 bulan lepas, aku mengalami penyakit merbahaya. Bukan bahaya mana pun..cuma Sindrom Kurang Bersemangat telah melanda diri aku nie..tapi mak aku cakap..selera makan aku tak pernah kurang pun..tu yg pelik tu..hehe.. Atas dorongan dan kata-kata semangat serta habuan telinga yang korang dan kawan-kawan berikan dekat aku,aku mula bersemangat untuk menulis disini.hehe...terima kasih kawan-kawan. Sebut pasal kawan-kawan, terasa plak dalam diri aku nie "Macam mana aku nie berkawan dengan kawan-kawan aku selama ni??? "Baik ke perangai aku??kawan-kawan senang tak dengan aku?? aku harap.selama aku berkawan dengan kawan-kawan aku, mereka senang menerima aku sebagai kawan mereka. Dan jika ada kesalahan dan kesilapan serta perangai yang menyakitkan, yang aku buat tanpa sedari,aku mohon ampun dan maaf jika ada yang terlanjur.Aku cuma ada kawan-kawan yang macam korang yang buat aku sebegini ari ni..dan..terima kasih sekali lagi..

Haha..suka betul aku kalu dapat mengarang kat sini..terlupa pulak pasal gambar sekeping yang kat atas tu..Itu adalah teaser terbaru untuk job minggu lepas.Dr.Amilia - Family Outdoor Potraiture. Ini adalah berikutan, kakak kepada Amilia, iaitu kak afida memanggil aku untuk job ini bersempena hari konvokesyen Amilia. Seronok betul dapat shoot keluarga ni. Dari abah, mak, kakak ngan adik termasuk amilia sekali semuanya sporting habis. terutama mak Amilia dan Kak Afida..hehe.. Sessi bermula dari UKM tempat Amilia belajar sehingga la membawa ke Putrajaya. Dan pada kali ini, En.Qayyum dan En.Ajib menemani aku dan kami di hiburkan oleh Fahmi yang didatangkan khas dari Kuala Selangor. Nasib la Fahmi kehabisan filem untuk lomo dia..kalu tak,..aku pinjam Diana dia hari tu.Anyway..Thanks guys!!

Gambar-gambar lain akan menyusul selepas ini, iaitu selepas aku bersahur..hehe...

amilia2-1  copy
amilia 2-1 copy
amilia3
amilia4 copy